Veelgestelde vragen rondom corona

Mag Hotel Spelderholt geopend zijn?
Volgens de richtlijnen van de overheid en de Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG) mogen hotels geopend zijn.

Is het restaurant geopend?
Het restaurant is geopend voor ontbijt, lunch en diner, uitsluitend voor hotelgasten en op basis van reservering. 

Is het zwembad geopend?
Het zwembad is vanaf 20 mei geopend voor zwemlessen. Voor meer informatie over de openingstijden van het zwembad kunt u contact met ons opnemen via 055 – 506 8855.

Is de fitness geopend?
De fitnessruimte is tot nader order gesloten.

Is de snoezelruimte geopend?
De snoezelruimte is vanaf 20 mei geopend. Voor meer informatie over de openingstijden van de snoezelruimte kunt u contact met ons opnemen via 055 – 506 8855.

Kan er gebruik worden gemaakt van de midgetgolfbaan en de Jeu de Boulesbaan?
Hotelgasten kunnen gebruik maken van de midgetgolfbaan en de Jeu de Boulesbaan.

Is Kasteel Spelderholt weer geopend?
Voor meer informatie betreft bijeenkomsten en evenementen in ons kasteel kunt u contact opnemen met onze salesafdeling via 055 – 5068847.

Ik heb een hotelkamer geboekt maar ik wil niet komen. Wat moet ik doen?
Als u rechtstreeks bij ons een hotelkamer heeft gereserveerd dan kunt u contact opnemen met de receptie via 055 – 506 8805 om de mogelijkheden te bespreken. Indien u een reservering heeft gemaakt via een extern boekingskanaal dan dient u met dit boekingskanaal contact op te nemen.
We hanteren de Uniforme Voorwaarden Horeca betreffende de annuleringsvoorwaarden, ze zijn te vinden op www.khn.nl/uvh.

Is het mogelijk om gebruik te maken van een (elektrische) fiets van het hotel?
Het is mogelijk om een (elektrische) fiets te huren bij hotel. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij om voorafgaand aan uw verblijf de fietsen te reserveren.

Welke maatregelen heeft Parc Spelderholt genomen?
Om onze gasten en medewerkers te beschermen tegen het Coronavirus (Covid-19) gaan we de risico’s zoveel mogelijk beperken. Dit gaan we doen door middel van onderstaande maatregelen;

  • Uit hygiënisch oogpunt dragen onze medewerkers plastic handschoenen
  • Desinfectiemiddel is op verschillende punten in het hotel aanwezig
  • Wij zijn zeer alert op het extra schoonmaken van liftknoppen, deurknoppen, lichtknoppen en trapleuningen
  • Onze check in en check out procedure is aangepast rekening houdend met de 1,5 meter afstand tussen zowel gasten als medewerkers
  • Het restaurant is geopend voor hotelgasten voor ontbijt, lunch en diner (uitsluitend op basis van reservering). Er is een host aanwezig die de gasten ontvangt en begeleidt
  • We hebben een speciale app ontwikkeld waarop gasten hun bestelling kunnen doorgeven
  • Een ontbijt- of lunchpakket en roomservice zijn uiteraard ook mogelijk
  • Het toilet is toegankelijk waarbij slechts één persoon tegelijk in de toiletruimte aanwezig is. Het toiletprotocol zal op meerdere plekken in het toilet hangen
  • De bestaande maatregelen, zoals geen handen schudden, vaak de handen wassen en in de elleboog hoesten of niezen blijft ongewijzigd. Blijf thuis als u verkouden bent of griepklachten heeft.